Aktuality
Úřední deska
 
Oznámení pro občany Covid
20.01.2021
 
 
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
20.01.2021
 
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovního místa referent/ka hospodářsko správního odboru - sociální pracovník

 

 
Oznámení praktické lékařky k očkování proti onemocnění COVID-19
20.01.2021
 
Oznámení praktické lékařky k očkování proti onemocnění COVID-19

Tímto oznamujeme, že v nejbližších dnech obdržíme do naší ordinace vakcínu k očkování proti onemocnění COVID-19 a zahájíme očkování pacientů starších 80 let. Žádáme proto všechny pacienty v této věkové kategorii, kteří mají o očkování zájem, aby v následujících 2 týdnech do schránky v čekárně vhodili kartičku se svým jménem, datem narození, telefon. číslem a vyjádřením, že mají zájem o dané očkování. Po obdržení vakcíny budeme tyto pacienty sami telefonicky kontaktovat a stanovíme jim konkrétní termín očkování. Předem děkujeme za optimálně 100% účast! Taktéž děkujeme, že upřednostníte k přihlášce na očkování schránku v čekárně před osobním či telefonickým kontaktem (telefonní linka je extrémně přetížená a my rovněž).

Dr. Pavlínová, Bc. Píchalová

 

 

 
Zubní ordinace Karolinka
20.01.2021
 
Zubní ordinace Karolinka

Zubní ordinace je z důvodu dlouhodobé nemoci paní zubařky MUDr. Brücknerové uzavřena do odvolání. Přehled zubních pohotovostí:

  • Zubní lékařská pohotovostní služba: Vsetínská nemocnice a.s.: Umístění - přízemí polikliniky, vstup samostatným vchodem z přístupové terasy. Tel.: +420 571 818 581. Běžná ordinační doba zubní LPS - pouze soboty, neděle a svátky 8.00 - 12.00 hod.

  • LPS stomatologická 21. pavilon (Krajská nemocnice T. Bati, a.s.) - Tel. 577 552 848. Ordinační hodiny: Sobota, neděle, svátky 8.00 - 13.00 hodin

  • Zubní pohotovost v Ostravě: AJNA dental clinic s.r.o., Poděbradova 2738/16, Ostrava. Ordinační hodiny: 
    Pracovní dny: 18:00 hod. - 06:00 hod. Sobota, neděle, svátky: nepřetržitě. Kontakt: https://www.ajnadental.cz/kontakt/

  • Zubní pohotovost ve FN Olomouc (Tel. 588 441 111). Ordinační hodiny: PO - PÁ: 8-12:30, 15:00 - 7:00 hodin. SO, NE a svátky: 7:00 - 7:00. V době od 22:00 do 7:00 hodin ošetřuje FN Olomouc jen život ohrožující stavy - úrazy, krvácení.
  • Zubní pohotovost v Úrazové nemocnici Brno (Tel. 545 538 421). Ordinační hodiny: PO - PÁ: 18:00 - 24:00 hodin. SO, NE a svátky: 8:00 - 20:00.

Informace ohledně nové paní zubařky byly zveřejněny v Karolinském zpravodaji č. 3/2020 -prosinec 2020. Odkaz na tento zpravodaj naleznete zde.
 
Komunální odpad
20.01.2021
 
Komunální odpad

S účinnosti od 1.1.2021 dojde k navýšení místního poplatku za provoz komunálního odpadu z 500 Kč na 600 Kč za osobu, která je přihlášena ve městě a za fyzickou osobu, která ve městě vlastní stavbu určenou k individuální rekreaci, byt nebo rodinný  dům, ve  kterých  není přihlášená žádná fyzická osoba.

Poplatek můžete zaplatit:

  • v hotovosti do pokladny MěÚ Karolinka - kancelář č. 205,
  • platební kartou na platebním terminálu v kanceláři č. 205 MěÚ Karolinka
  • nebo na účet č. 1765308319/0800, V.S. 1340 a do poznámky pro příjemce uveďte, prosím, jméno a příjmení všech platících osob.

 

 
Vánoční baňka ŠANCE 2020
20.01.2021
 
Vánoční baňka ŠANCE 2020

Prodej baňky je prodloužen do vyprodání zásob i po novém roce

Zakoupením vánoční baňky pomůžete nemocným dětem na hemato-onkologickém oddělení v Olomouci. Cena vánoční baňky činí 100 Kč (60 Kč příspěvek + 40 Kč výrobní náklady).

Baňku si můžete zakoupit v Informačním centru Karolinka.
Kontakt: +420 739 322 851, ic@mukarolinka.cz

Výtěžek z prodeje bude věnován zástupcům hemato-onkologického oddělení Dětské kliniky Fakultní nemocnice v Olomouci.


Posláním Sdružení Šance je humanizovat protinádorovou léčbu dětí  a usnadňovat jejich návrat do běžného života

 

 

 
Veřejná sbírka Podpora rekonstrukce a přístavby hasičské zbrojnice v Karolince
20.01.2021
 
 
Upozornění pro občany MěÚ
22.01.2021
 
Upozornění pro občany MěÚ

UPOZORNĚNÍ !!!!

Úřední hodiny Městského úřadu v Karolince, v souvislosti s Usnesením Vlády ČR ze dne 21. října 2020 č. 1080 o přijetí krizového opatření, se mění od 22.10.2020 takto:

PONDĚLÍ         7:00 - 12:00 hodin

STŘEDA         12:00 - 17:00 hodin

V těchto dnech je možné vyřídit Vaše záležitosti osobně. Pokud Vám stanovené hodiny nevyhovují, žádáme Vás, abyste si s pracovníky úřadu předem sjednali telefonicky či písemně schůzku na určitý termín.

Dále Vás žádáme o upřednostňování písemného, elektronického
či telefonického kontaktu před osobním
ve všech případech, kdy je to možné - kontaktní telefon: 571450421 nebo e-mail:
podatelna@mukarolinka.cz , kontakty na pracovníky MěÚ naleznete zde

Příjem všech dokumentů je možný pouze prostřednictvím pracoviště podatelny (kancelář č. 208 - první patro vpravo na konci chodby).

Dále Vás žádáme o dodržování zpřísněných hygienických pravidel a požadavků při návštěvě úřadu:

§  před vstupem do kanceláře si vždy důkladně vydezinfikujte ruce

§  při vstupu do kanceláře mějte vždy zakryty dýchací cesty (nos, ústa) použitím ochranného prostředku (respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiný prostředek, který brání šíření kapének)

§  do kanceláře vstupujte jednotlivě a zdržujte se zde vždy jen na dobu nezbytně nutnou

§  na chodbách a v celém prostoru městského úřadu dodržujte odstup mezi osobami alespoň 2 metry

 

 

 
Změna otevírací doby MBPK, p. o. v době epidemie Covid 19
22.01.2021
 
 
Půjčovní doba v Městské knihovně Karolinka
22.01.2021
 
Půjčovní doba v Městské knihovně Karolinka

Od 28. 12. 2020 je knihovna na základě usnesení vlády ČR a zpřísnění protiepidemických opatření na pátý stupeň PES uzavřena.

 
Provozní doba Muzea sklářství, galerie a IC
22.01.2021
 
Provozní doba Muzea sklářství, galerie a IC

Od pátku 18.12.2020 je Muzeum sklářství a Galerie dle vládních nařízení ZAVŘENO.

Z důvodu vládních opatření je Informační centrum Karolinka od 27.12.2020 ZAVŘENO. Pro tiskové služby, kopírování, skenování volejte tel. 739 322 851, nebo pište na e-mail: ic@mukarolinka.cz.

 

 

 
Tříkrálová sbírka
24.01.2021
 
Tříkrálová sbírka

Tříkrálová sbírka proběhne od 03. do 24.01.2021.

Přispět můžete do kasiček umístěných v:

Informačním centru Karolinka

Městském úřadu Karolinka

drogérii Jany Holišové

kostele P. M. Karmelské

 
 
 
 
Policie ČR
Hasiči
Záchranná služba
Poplatky
Formuláře
Praxe pro studenty
U3V
Moderní senior
Informační centrum
Kalendář akcí
leden 2021
 
po
út
st
čt
so
ne
 
 
 
 
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
9
 10
11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
20
 21
22
 23
24
 25
 26
 27
 28
 29
 30
 31
 

archív akcí

 
Tipy na výlet
 
Sportovní vyžití
 
Kultura
 
 

Městský úřad Karolinka

Radniční náměstí 42
756 05 Karolinka
IČ: 00303909

datová schránka
fgcby4a

Sekretariát:
571 116 251
podatelna@mukarolinka.cz


Úřední hodiny

    P: 7:00 - 11:00   12:00 - 17:00
    Ú: 7:00 - 11:00   12:00 - 15:00
    S: 7:00 - 11:00   12:00 - 17:00
    Č: 7:00 - 11:00   12:00 - 15:00
    P: 7:00 - 11:00   12:00 - 13:30
           
   

   

 
realizované projekty
 

 
 
 
 
Partneři
Papradno  
Bytča  
Púchov  
Vysoká nad Kysucou